LESS

åh 11e dagen över tiden. usch å blä vad less jag är. Huvudet är tungt och det känns som om jag inte sovit på flera veckor. Den här förbannade halsbrännan försvinner ju aldrig. Höfterna håller på att GÅ AV då jag sover i den här stenhårda sängen, vaknar av smärta varenda natt.. och jag är så less på att byxorna och trosorna sitter så tajt att jag får magknip. Hade vi haft ett badkar hade jag levt i det dom här sista dagarna.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, mår illa men är inte hungrig. Har ont men ändå inte. Och absolut inte den där smärtan jag "vill ha". Kan jag inte bara få värkar eller nåt.. åhh. Jag känner verkligen på mig att hon inte kommer att komma ut frivilligt så varför kan dom inte bara sätta igång mig istället för att jag ska gå runt och må dåligt medans lillan växer sig allt större där inne. Jag menar hallååå hon ska ju faktiskt ut därifrån också.
Förlåt för en onödigt lång och deprimerande text .. men ni kanske förstår att det verkligen tar på krafterna att bara vänta och vänta utan att något händer.
slänger in en bild så att inlägget inte blir så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker du ska ringa och prata med dem, kräv igångsättning det gjorde jag. illamående låter inte bra, annars får du springa trappor och putsa fönster. men kräv att dte ska göra några hinnsvepningar eller lägga gel så du kommer igång. Säg bara att du orkar inte, och att du vill föda normalt och behöver kraften till det.

2012-04-11 @ 12:24:35
URL: http://petrasliv.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Förstår att du är riktigt trött på att vara gravid nu! Hoppas att förlossningen startar av sig själv nu inom det närmsta. Tycker ändå du verkar stark. Dina inlägg brukar vara positiva och glada :) Snart har du din perfekta Alice hos dig. Jag tror hon kommer den 15 april, 4100 gram och 51 cm lång :) Kram på dig!

2012-04-11 @ 15:59:45
Postat av: Anna

NU JÄKLAR SKA HON UT! Jag tycker att alla ska försöka trycka ut henne mentalt! Vem vet, det kanske funkar? ;) Jag går in och kikar din blogg först varje dag för jag är så nyfiken och förväntansfull! Hoppashoppashoppas hon kommer snart! Jag tror att om bara nån dag, kanske imorrn, kanske på lördag, så kommer vi alla få läsa att NU, NU är hon på väg! Kram tjejen, du är stark <3

2012-04-11 @ 19:22:08
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - a mama's story

åh finis!



sv: tack gulle du för din kommentar!

2012-04-11 @ 19:30:34
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

åh förstår att du är less. Lillan gillar tydligen sitt bo :) Snart kommer hon! :D Lycka till!

2012-04-11 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0