Hur är det med oss, vad händer och hur går det ?

Fick en fråga om jag kunde berätta hur allt går här hemma och självklart kan jag det !
Amningen rullar på och hon äter väl varannan ungefär, en rackare på att snutta är hon så nappen får ersätta bröstet där emellan ;) Den största delen uta dygnet sover hon men någon timma är hon vaken och tittar runt på allting (så himla söt då hon gör det). Bajsandet har kommit igång på riktigt nu, tror att vi bytt kanske 7 bajsblöjor idag och alla med ett stort leende på läpparna, haha vi får se hur länge de stannar kvar ;) Just nu är vi bara så glad att allt flyter på som det ska :)
Rapa efter maten är hon däremot inte så duktig på och det vill helst komma ut på andra sidan om ni förstår vad jag menar ;)
Nätterna går jättebra, hon vaknar en kanske två gånger per natt och vill ha mat men hon skriker inte utan börjar smacka och leta bröstet.
Enda gångerna hon skriker är då vi byter blöja annars är hon knäpptyst :) Hon är verkligen en liten ängel men vem vet, det kanske är lugnet före stormen !
Ja vad annars .. det händer inte så mycket. Vi bara myser här hemma hela dagarna, vi måste passa på nu ! Daniel är bara ledig från skolan den här veckan sen blir jag och Alice ensam på dagarna ..
men det ska nog gå det också ska ni se ! :)
undrar ni något så är det som vanligt bara att fråga, kramar

Kommentarer
Postat av: josse

jag skulle väcka min pojke om han inte åt på över 3 timmar när jag va på dom 3 första dygnen:o

Sen ska man helst inte börja med nappen än det kan göra så hon ej komma få tag på bröstet sen, hon måste först lära sej suga riktigt i 2 veckors tid tror jag de va, så du vet:)

2012-04-19 @ 00:42:59
Postat av: Angelica

Hon är väldigt väldigt söt :)

2012-04-19 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0