helt sjukt..

rycker fortfarande till ibland då jag ser Alice någonstans. Tex idag då jag kom in i rummet (daniel var där hon var inte ensam mitt på sängen) och hon låg mitt på sängen. I mitt rum .. Asså det är så sjukt.. att den där lilla sötnosen faktiskt är min. MIN ! daniel och min lilla tjej som vi har skapat och som vi kommer uppfostra. Jag är helt fylld med känslor så jag vet inte vad jag ska känna.. Ska jag gråta eller skratta ?
älskade fina unge, du är det bästa som hänt mig och jag ångrar ingenting. Du kanske inte var planerad men du var då fan inte oönskad ! Välkommen och älskad från första stund♥

Kommentarer
Postat av: lillejag

Verkligen jättekul att ni blivit föräldrar! Ni verkar så mogna, trots er unga ålder. Ni blir verkligen toppenföräldrar. Än en gång, Grattis till er tre, familjen!

(kul med mycket uppdatering, du svarar så bra på frågor!)

2012-04-19 @ 00:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0