HEJ HOPP !

Har varit på BVC för första gången idag och det gick hur bra som helst !
Då barn föds så får man ju en födelsevikt men sen går dom ner ungefär 10% utav sin vikt den första dagen innan maten börjar fungera som den ska. Sedan ska dom iallafall gå upp ca 200 g i veckan och våran lilla knubbis hade gått upp det dubbla men det är bara bra för då funkar allt som det ska ;)

Vikt : 3890 g
Längd : 51,5 cm
Huvudmått : 36,4 cm


(bjuder på en bild på mig och Alice som Daniel la upp på Instagram, vill ni följa mig där så heter jag "mymolin" och daniel "danielkave92".)

Måste också fråga er vad ni tyckte om videon ? Ska jag fortsätta lägga upp korta klipp på Alice ?
-ser att det är många som har kollat på den men tyvärr inte lika många som lämnat spår efter sig så det är svårt att veta vad ni tycker :)
själv älskar jag då bloggare lägger upp videor för man får bättre uppfattning om allting, visst kändes tex Alice mer "levande" nu när ni sett henne låta och röra på sig ?
kommentera och säg vad ni tycker :) var anonyma ifall ni vill ( jag vet som sagt inte hur man kollar IP adresser eller vad det heter )

Kommentarer
Postat av: petronella

Älskade videon så tycker du ska lägga upp mera ! :)

Postat av: Faster

Mer filmer. Hon är ju verkligen världens finaste och goaste lilla bebis! <3

2012-04-23 @ 19:52:06
Postat av: Annika

videon på alice var underbar! fortsätt så! och bebis outfit ! <3 kram annika!

2012-04-23 @ 20:05:47
URL: http://gozigroda.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Lägg gärna upp videoinlägg då du pratar eller visar oss någonting. Vad söt Alice är!!

2012-04-23 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0