halv fråga med helt svar

har en fråga till dig/er vad är det bästa med att vara förälder tycker du /ni ? :D

Åh allt är så bra ! Då jag frågade daniel sa han "vad är inte bra!?:)" , och det stämmer.. men vad som är bäst. Jadu, det är svårt att välja ut en sak men det är nog dom där mysiga stunderna då man bara ligger och myser och det kommer en känslovåg som nästan dränker en .. då man inser att den där lilla krabaten är MIN, och kommer alltid vara.

Älskar då hon är vaken och vi ligger och pratar med varandra och nu har hon börjat le tillbaka.

Eller då någon håller i henne och hon börjar gråta, men då mamma kommer och plockar upp henne blir hon knäpp tyst. Känslan jag får då ja märker att hon verkligen älskar MIG. att det är mig hon vill vara hos♥

- - - - -

jag vet inte ifall du fick något riktigt svar direkt, men då du själv får barn kommer du förstå :') hoppas allt går bra för er ( ville inte publicera hela kommentaren i bloggen ifall du skulle ta illa upp ) och jag önskar er ett stoort lycka till, kul att du hittat hit och jag hoppas du fortsätter kika in, kram på dig och tack !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0