GÅR DANIEL I SKOLAN NU NÄR DE ÄR SÅ NÄRA ?

Går Daniel i skolan nu när Alice kan komma vilken sekund som hellst eller är han hemma med dig? Om han går på skolan, ringer du honom då om du får värkar eller? :)

Kram & Lycka till!

Oj har jag inte sagt de ! Vilken tur att du frågade :) Ja han går i skolan, men förra veckan var han ledig för hans klass var i fjällen och han ville vara hemma eftersom lillan var beräknad att komma då :) och nu på torsdag får han lov och blir hemma i en och en halv vecka så förhoppningsvis kommer Alice då :)

Jag ringer såklart direkt då jag känner att något är på gång och jag håller honom uppdaterad hela dagen :)

Tack så mycket, kramar :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har ni köpt någon barnvagn ? Du kanske har visat den eller nåt förr, men orkade inte kolla igenom allt, så jag frågar ist isåfall kan du visa bild ? :)

2012-04-03 @ 22:29:21
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0