frågor

Kommer du att besöka din skola fler gånger?
Självklart kommer jag de :) Jag och Alice ska ner en sväng idag för att möta daniel då han slutar :)

hur känns det just den stunden Alice kom till världen? och hur kändes det efteråt ?
Oj, hur det kändes .. jag vet inte. jag var helt tom på känslor. jag förstod ingenting.. jag såg daniel gråta och fattade verkligen INGENTING .. Det tog någon timma innan det sjönk in och nu några dagar senare har jag verkligen fattat att det är mitt barn och ingen kommer för att hämta "tillbaka" henne.

är självklart världens lyckligaste tjej ! Förstår inte hur jag klarat mig utan henne i alla dessa år, vad hade jag att leva för då ? mammas fina tjej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0