FRÅGA

Hej ! :)

Jag har en liten fråga. ,har iallafall för mig att du skrev att du skulle sättas igång den elfte , det är ju imorgon. Så ska du in imorgon? :)

Förstår att ni längtar efter henne nu och är säker på att ni kommer bli underbara föräldrar :)<3

Ps. Fint namn ni valt åt er dotter ;)

HejHej, jag blir igångsatt den 16e :) på torsdag så ska vi till förlossningen på undersökning för att se ifall det är på gång, är det inte de så ska vi prata och planera igångsättningen :)

tack så jättemycket, kram på dig :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej! Jag vet inte ifall du kan snabba på det mer nu, du har ju redan gått över tiden. Men kan ju ge dig ett tips ändå, för hur du kan göra så att förlossningen sätter igång. Det är något som min syster gjorde, du ska springa ner för ett par trappor, tills du verkligen stupar (låter kanske lite för mycket) men ja tills du stupar, sen ska du äta en halv annans i ett nafs (alltså utan att pausa).



Min syster gick också över tiden, men när hon kom på denna idén eller ja hon hörde det någonstans, så gick det väldigt fort. Hon hade min systerson 14 timmar senare. Jag har absolut ingen aning om det berodde på det hon gjorde, eller om det var dags för förlossningen att sättas i gång utav sig själv, men hon trodde verkligen på detta, för ju mer hon ansträngde sig ju fler värkar fick hon.



Hoppas på att din bebis kommer snart, så att du inte behöver bära på den magen mer, den ser väldigt stor ut och jag känner mig rätt så lidande när jag kollar på dig, det är ju så synd om dig.



Lycka till inför förlossningen, när den väl kommer och hoppas den går fort. Ha det fint! / Emilie

2012-04-10 @ 18:54:34
Postat av: AlexandraJohansson

Men hur sätter man igång som? Kan du inte förklara för de som inte vet?

Jätte bra blogg föresten!

2012-04-10 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0