FÖRLÅT FÖR TRÅKIGA INLÄGG ..

Måste bara börja att säga förlåt för den dåliga uppdateringen och alla bildlösa inlägg .. usch va tråkig jag är. Men jag går bara och väntar och väntar så det händer inte så mycket. Men sen då lillan är ute blir det ändring ska ni se !
Nu till det jag egentligen skulle berätta, Daniel är så himla gullig, jag vänder mig ganska mycket på nätterna eftersom jag får så ont i höfterna, och varenda gång jag vänder mig (en eller två gånger i timman, halvsovande) så sätter sig daniel upp och frågar panikslaget "- har du värkar ?! gick vattnet??"
Haha sötnos, han sover så dåligt nu eftersom han är så nervös .. hjärtat :')♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går Daniel i skolan nu när Alice kan komma vilken sekund som hellst eller är han hemma med dig? Om han går på skolan, ringer du honom då om du får värkar eller? :)



Kram & Lycka till!

2012-04-03 @ 21:05:09
Postat av: saga johansson

Så sött!<3

2012-04-03 @ 22:05:30
URL: http://smashedspider.blogg.se/
Postat av: Maja Ekbark

My, jag måste bara säga att jag älskar din blogg! kan kolla in på den flera gånger samma dag bara för att få se om du lagt ut nått nytt :) det ska bli kul att få se massa bilder på alice sen när hon kommer ut :) lycka till ! <3 kram

2012-04-04 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0