ångrar att jag blev gravid ?

Hej! Jag undrar om du ångrar något med graviditeten och Alice. Jag tänkte eftersom du är så ung. Jag menar typ inge jobb och kanske inte så mycket pengar? Kanske ställde en konstig fråga. Men jag är också ung och älskar verkligen barn och vill verkligen ha barn nu nu nu! Dom flesta jag säger det till säger att jag har all tid i världen på att skaffa barn och borde vänta eftersom jag inte har något jobb. Btw Alice är sååå otroligt söööt!! Läser din blogg varje dag, flera gånger om dagen! Älskar att läsa din blogg! :) kramar! och ett stoort grattis till dig och Daniel att ni fick en söt liten frisk Alice! :)

HejHej, jag ångrar verkligen ingenting ! Alice är det bästa som hänt mig och Daniel. Jag har en liten familj och den är allt som betyder något för mig. Jag har hellre Alice än pengar. Att varken jag eller daniel har jobb gör inget för det går runt ändå. Allt löser sig och huvudsaken man mår bra och är omringad av människor man älskar. Då spelar pengar ingen roll.

Vill man ha barn och vet att man kan ta hand om det så skaffa ! Man har hela livet på sig att plugga och jobba. Men man måste ju som sagt kunna ta hand om och kunna försörja sitt barn så någon liten plan måste man ju ha :)

Tusen tack fina du ! kramar

Kommentarer
Postat av: Jag igen :)

Ja precis vad jag säger till dom som säger tvärt om! Plugga och jobb har man hela livet att skaffa.Då håller vi med varandra :) Bara man har en plan och lite pengar så man kan försörja varandra med då får man svaret "Bättre att ha jobb först.. Vuxna ibland asså ;o. Hoppas du inte tog illa upp ? :o För så menar jag det absolut inte! :) kramar

2012-04-20 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0