änglabarn !

HejHej ! Lite dålig uppdatering .. tyvärr. Men såfort jag vant mig vid livet som mamma blir det bättre ;)
Alice är fortfarande en ängel och sover hela natten med bara en eller två matpauser, hon börjar bli mammasjuk och sover helst PÅ mig :)
En rolig sak : då jag vart gravid fick jag superbra hy, nu när alice är ute så blev den genast sämre. inte jättedålig, men absolut inte lika bra som då jag var med barn :)
och vet ni !? det är inte alla småbarnsföräldrar som får sovmorgon till halv 1 varje dag ;)
Saknar att kunna sova utan bh .. haha ifall mina bröst är "fria" så sprutar det en stråle från bröstvårtorna och det slutar inte förren man "kväver" den.
aja nu fick ni veta lite onödiga saker, lite konstigt inlägg dehär, menmen nu vet ni att vi lever och som ni ser på bilden så har vi det väldigt bra :')

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! Din/eran(eller vad man ska säga) ärbäst! älskar den! men jag undrar vad (om) du saknar mest med att inte vara mamma, asså innan du blev gravid ;) Älskar bloggen! kram

2012-04-27 @ 11:20:39
URL: http://emoscene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0