5 SANNINGAR OCH 2 BILDER



- jag är så trött på att gå hemma och vänta. Men egentligen känns det inte som om jag väntar på något?. Jag känner mig inte gravid och de känns faktiskt inte som om jag ska få barn .. Det kanske låter konstigt men jag har fortfarande inte fattat det. Tror därför att jag kommer få värsta chocken då värkarna börjar eller ifall vattnet går..

- Daniel ställer alltid sin väckarklocka en halvtimma innan vi ska kliva upp så att han kan ligga och skeda mig och mysa med magen innan vi går ner och äter frukost, gullunge :')♥

- Det känns som om Alice är påväg ut då jag gör nummer 2 .. lite läskigt. Har varit så några veckor så det har nog inget med förlossningen att göra.

- Jag hatar att ha sockar på mig. Får panik efter ett tag och SLITER av dom :) har alltid gått barfota, enda sen jag var liten !

- Hemma hos mig så sover jag och Daniel skavfötters för att få plats i sängen eftersom den bara är 120 cm och min mage tar upp så mycke plats då jag ligger på sidan, hehe.

Kommentarer
Postat av: annalotta :)

Jag gick bara oxå att vänta på att förlossningen skulle börja. När jag gått två dagar över tiden så gick jag och min pojkvän på en långpromenad med hunden. hade ont i rygg och höfter men gick iaf. de va runt elva på för middagen , sen klockan fem samma kväll va Ronja ute :) så den promenaden satt igång min förlossning, du borde prova!! ;)

2012-04-04 @ 15:04:48
Postat av: Camilla

jag kan verkligen förstå hur du känner dig, så där var jag lika dan när jag vänta min lilla tjej som så jag fick gå över i 16 dagar, och hon mådde så bra i magen med mkt fostervatten och fick stanna kvar och tillslut blev det igångsättning =) hoppas jag inte skrämmer dig bara för jag gick så långt så behöver inte du det :D



längtar få se din lilla bebisen =) och lycka till med allt

2012-04-04 @ 20:04:22
URL: http://blevmorsa2011.bloggplatsen.se/
Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

När mitt vatten gick fick jag nästan panik, tänkte att jag kan ju inte bli mamma nu, jag kommer vara en dålig mamma, att jag inte var redo o en massa. .

Kände mig inte heller gravid haha :)



Tror många känner samma :)

2012-04-04 @ 22:32:27
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0