---

Ingen bebis men ont som tusan. Fått morfinspruta så jag kan sova kramar


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare! Tycker det drar ut på tiden för dig :( Hoppas hon kommer snart!

2012-04-14 @ 18:11:56
Postat av: Isabelle

Usch vad jobbigt! Hur mkt öppen är du då? :) Kram

2012-04-14 @ 18:35:18
URL: http://bellliungmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

försök sova!!! jag hade varit vaken över 24h när min son va på väg ut, så jag öppnade mej inte riktigt fick ta vattnet så jag skulle öppna mej snabbar hade öppnat 1 cm på 6h, sen fick jag hormondropp eller vad de heter 1h innan det va dags att krysta.

men tack varre att jag inte sovit något öppnade jag mej så långsamt troligt viss, så blev klippt och brast oxå på köpet ! så försökt sova det behövs verkligen!!!

lycka till kram:)

2012-04-14 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0