Vårulle på sängen !

HejHej ! Här sitter jag i sängen och käkar vårullar till frukost. Det är nog de bästa med att vara gravid, man får käka hur mycke som helst, när man vill utan att de är konstigt ! Hur bra är inte det ? förutom att jag måste få bort allt sen ..
Och vet ni ! Jag hade ju helt glömt bort, tack för att du påminde mig emma, vi ska ju få en massa kläder ifrån daniels syster. Jag kanske borde vänta med att kolla på nya tills jag vet vad det är haha !
Hm, de va nåt annat jag skulle säga. Jo igår var de 200 unika besökare här och hela 700 sidovisningar men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag kan ju inte lägga upp magbilder varenda dag liksom. Så snälla skriv en anonym kommentar om vad ni vill läsa eller fortsätt med frågorna.
Jag har ju trots allt bloggen för att ni ska kunna följa vad som pågår och det är säkert mycke ni undrar över som tex framtiden, namn, hur vi reagerade, om vi verkligen började gråta då vi berättade för daniels föräldrar m.m :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du behöver inte oroa dig för vikten, du kommer rasa i vikt när du ammar :)

2011-09-02 @ 09:17:08
Postat av: Anonym

Det är inte säkert att du rasar i vikt när du ammar, olika för alla men man kan juh alltid hoppas på det bästa, fick min dotter när jag var 16 (hon är ett år idag) och jag gick inte ner i vikt när jag amma, :) lycka till med bebisen!

2011-09-05 @ 01:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0