Tatuering ..

Hej igen, det blir mycket bloggande idag märker jag, har så mycket att skriva och visa. Den här gången gäller det min första tatuering. Jag har funderat på något för barnet och jag tycker att det är så himla sött då folk tatuerar in en teckning som ett barn har gjort. Men jag har också varit sugen på ett motiv men är rädd att det inte ska bli bra .. annars är det rätt sött med barnets hand också. Jaja, jag får väl fundera vidare, jag har trots allt några år på mig. Men ifall ni har något förslag så skriv gärna !


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har hört att det ska vara jättesvårt för tatueraren att få en hand att se verklig ut. Så då hade jag nog hellre valt en teckning :) Tycker det är jättesött med den typen av tatueringar! Jag väntar mitt första barn och tänker mycket över om jag ska göra en tatuering till barnets ära eller inte. Vi får se helt enkelt :)

2011-09-21 @ 13:15:24
Postat av: Sofia

jätte fint med namnet men jag skulle vilja ha typ personnummert eller hur det stavas. tycker det är fint:) kram

2011-09-21 @ 14:02:11
Postat av: Anna

Det är jääättefint att tatuera in barnets fotavtryck tycker jag! Och så namnet brediv tillsammans med födelsedatum :) Är väl rätt klassiskt, men så himla fint.

2011-09-21 @ 16:04:57
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0