Syskonens reaktioner

Hur reagera dina syskon my?

Va kul att du frågar ! De här var det som jag och daniel var mest rädd för. Vi satte oss nere i köket hemma hos daniel och skrev ner våra syskons nummer sen tog vi med oss teefonen upp och satte oss i sängen. Daniel fick börja, sen tog vi varannan !
Daniels syster My stod först på listan och hon blev väl ganska paff men sen vände det snabbt och hon var så glad för våran skull och är nog mest exalterad av alla nu haha :)
Sen ringde jag min storebror Andreas, han blev helt tyst och sa inte så mycket under resten utav samtalet.
Därefter ringde Daniel sin storebror Patrik som sa att han tyckte det var dåligt att skaffa barn då man går i skolan men han blev ändå glad för våran skull.
Båda våra storasystrar svarade inte men dom ringde upp senare.
Först min storasyster Anette som blev paff men sa mycke stöttande och gav mig några tankeställare.
Daniels storasyster Emma ringde på kvällen och hon reagerade väl som alla andra, först chockad sen sa hon att vi var för unga men att hon var glad för våran skull och att vi fick låna massa grejer som hon hade eftersom hon har två lite äldre barn :)
Vi träffade min lillebror Tim samma dag och berättade för honom men allt han sa var "okej" . Haha !
nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Har ni funderat på att förlova er? älskar din blogg =)

2011-09-15 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0