svallvåg i magen

Jag vet inte om man kan känna sparkar och sånt redan nu. Eller jag har läst att man kan känna det, men inte om det är ens första barn.
Men vet ni ! Jag satt i soffan och så fick jag liksom som en svallvåg i magen, eller näh, jag kan inte beskriva. Ni vet då man åker över en kulle med en bil och magen bara vänder sig ? eller då man är under vattnet och nån gör vågor mot en under och vattnet bara trycker lite lätt på en ?
åh va frustrerande att inte kunna beskriva. Iallafall, tror ni att jag kände ungen ?
påminn mig att jag ska köpa ett stetoskop också ! Så att jag kan lyssna i magen.

Kommentarer
Postat av: 3milia lindmark

måste bara skriva att jag gillar verkligen att du skaffade blogg och kan skriva tankar osv! det får ju en o tänka på om man vill bli ung mamma eller inte, du har ett starkt hjärta älskade my!<3

2011-09-05 @ 16:50:33
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, troligtvis var det bara gaser eller tarmarna som rörde sig ;) Jag är själv i vecka 15 och har ännu inte känt bebisen. Och barnmorskan sa att det är vanligast att känna rörelser efter vecka 18 med första barnet :)

2011-09-05 @ 21:29:59
Postat av: Micke

Hallå, det är bara att ta stetoskopet hemma hos mig, så du/ni vet./ses

2011-09-06 @ 12:32:16
Postat av: Anonym

Hur gammal är pappan och hur känner han inför allt det här? vill han ha barn eller inte?

2011-09-06 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0