Pappa DK svarar

Hej. Har en fråga till Pappan :)
Hur tror du att du kommer reagera när alla dina kompisar gå på krogen eller sticker och gör något annat. Kommer du kunna hålla dig hemma då? Med tanke på att ni kanske inte har den bästa ekonomin i början så. Min fråga är tror du att du kommer kunna hålla dig borta från alla " tonårssaker" som dina kompisar kommer göra ?

Jag är inte direkt någon fest människa och jag kommer nog inte bry mig. Har ju ett ganska bra skäl till att inte följa med. Men det kommer ju kännas lockande osv men det får man helt enkelt inte bry sig i. Så svaret blir alltså att jag kommer kunna hålla mig borta från alla saker.   Hoppas du blev nöjd med svaret och hare bra :)

/ Pappa DK!


Kommentarer
Postat av: Farfario

Hallå

vad händer nu den kommande veckan?

//Kramar från Gårdnäs City

2011-09-21 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0