My ♥

hej My! :)
tänkte bara fråga en fråga.
är det någon speciell person som stöttar dig och daniel extra mycket under graviditien?
Som liksom säger " du klarar det här my!" osv och är extremt positiv över din graviditet förutom ni 2? :)

Alla säger ju sånt hela tiden men om jag ska peka ut någon speciell så är det nog daniels syster My ! Då jag mådde som värst ringde jag henne och vi satt och pratade i nån timma. Hon är jätteglad för våran skull men lite avis också tror jag, hihi !
Min syster är också väldigt stöttande men hon bor så långt härifrån .. Jag saknar henne otroligt mycket och skulle verkligen behöva henne nu ♥

Kommentarer
Postat av: Halloj!

Heej My, har du funderat mer på vad barnet ska heta?Om du behöver hjälp kan jag ge dig lite förslag^^

2011-09-09 @ 17:36:40
Postat av: Halloj!

Heej My, har du funderat mer på vad barnet ska heta?Om du behöver hjälp kan jag ge dig lite förslag^^

2011-09-09 @ 17:38:33
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga hej.



// Maddhe

2011-09-12 @ 18:44:19
Postat av: My

Jag är jätte avis!!! Älskar er och syns på fredag då vi flyttar till Gårdnäs =) Saknar er <3

2011-09-14 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0