Läsarfråga !

Tänkte bara fråga, hur skulle du reagera om du fick tvillingar eller till och med trillingar? Skulle du klara det likadant ändå? Från och med vilken vecka skulle du absolut inte vilja att barnet föddes? Kram!

Det var någon som frågade om tvillingar för länge sedan och jag hade inte ens tänkt tanken. Efter det så har jag läst lite och 1 av 65 barn som föds är tvilling, så chansen är inte så stor. Men ifall det skulle hända (vilken jag får reda på 27 oktober på ultraljudet) skulle både jag och daniel bli överlyckliga ! Naturligtvis så är det svårare med två barn istället för ett och kostnaden blir ju det dubbla så jobbigare skulle det ju självklart vara och inte alls likadant som att ta hand om ett barn.
Jag skulle inte vilja föda för tidigt eftersom det kan bli så mycket problem då, det är bäst om den utvecklas klart innan den kommer ut :)
Tack för kommentaren, Kram Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0