Jobb, lägenhet, bambino !

vad har du för framtidsplaner med barnet och de? :)
Jag och daniel ska flytta till lägenhet, jag är "mammaledig" i ett år. Sedan börjar den dagis medans jag går klart skolan. Och får så snart som möjligt jobb så vi får bättre ekonomi och kan göra saker med barnet, som tex åka på legoland, nån djurpark eller åka utaomlands.
Och nån gång långt fram i tiden kanske vi flyttar till sundsvall och skaffar en bambino :)
en bambino är en nakenkatt med extra korta ben, som en tax! Både jag och Daniel älskar den här sötfula katten :)

Kommentarer
Postat av: PontusEriksson

snygga katter ;)

2011-09-09 @ 10:07:06
Postat av: Anonym

hej My! :)

tänkte bara fråga en fråga.

är det någon speciell person som stöttar dig och daniel extra mycket under graviditien?

Som liksom säger " du klarar det här my!" osv och är extremt positiv över din graviditet förutom ni 2? :)

2011-09-09 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0