Hjälp ?

Får du nå hjälp i skolan,hemma,dina kompisar?

Jag och även daniel får jättemycket stöd från skolan, våra familjer och vänner.
Men ibland känner jag att jag kanske inte tar emot allt. Jag vill bara sitta själv och tänka på vad som händer.
Jag ska iallafall försöka byta till IV och ha praktik tills i mars. Känner mig inte så pepp att fortsätta barn och fritid och missa en massa som jag sedan måste jobba igen, det blir så hackigt. Jaja, jag skriver mer om det imorgon då jag har pratat med syon.

tack för frågan ! mermermer :)

Kommentarer
Postat av: 3milia lindmark

kan du ser dina tår än, om du bara kollar ner då du står vanligt? :D:D:D

2011-09-07 @ 20:24:38
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0