en svensk version av "Unga mödrar" ..

HejHej, fin blogg du har! Intressant att läsa. :)
Vi undrar om du kommer att forsätta blogga när lillen/lillan kommit till världen ?

Går du i skolan nu, eller är du hemma?:)

Skulle du vilja vara med i en svensk version av "Unga mödrar" ifall du fick frågan? haha:)

Kramisar

Hej och tack så jättemycket !♥
Självklart så kommer jag att fortsätta skriva och lägga upp en massa bilder då lillchoffen kommit !
Skolan försöker fixa så att jag kan vara ute på praktik på ett dagis tills det är dax för mig, men ifall det inte går så ska jag hoppa av och sedan börja jobba på distans, alltså hemma vid datorn. Jag kommer dock inte kunna ta studenten som alla andra :/
Svensk version av unga mödrar .. hm .. dom verkar ha det så jobbigt och i tv så klipper dom så mycket att man får helt fel uppfattning om allt så jag vet inte, visst vore det jättekul men jag vet inte om jag skulle klara av att ha en massa kameror överallt hela tiden. Haha vilken rolig fråga !
Iallfall, mitt svar skulle nog ändå bli ja tror jag, haha !
tack så jättemycket för kommentaren, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0