Drömmar ..

Jag har hört att man drömmer väldigt mycket och om konstiga saker då man är med barn och jag tror att det har börjat för mig nu. Jag kan vakna helt svettig på natten och gny tills daniel vaknar för jag har drömt en mardröm.
Därför har jag varit försiktig med skräck och sånt eftersom jag antagligen kommer att drömma någon hemskt då. Jag och daniel funderade på att se en skräckis där det var barn som dödade men då kom jag på att jag säkert skulle drömma massa sjuka saker om vårat barn då ..
Annars sover jag bara allmänt dåligt, vaknar på nätterna och ligger och vrider å vänder på mig tills jag somnar igen. Kliver dock inte upp och kissar fllera gången som förut.
Och en sak till ! Jag har börjat äta bättre nu, rostade mackor med marmelad och ost .. om nom nom ! Min räddning, jag tror att man måste hitta det som funkar för en själv för man kan ju självklart inte sluta äta, gravid eller inte ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0