Barnvagn ?

Godmorgon ! Här sitter jag ensam vid vid köksbordet och väntar på att mamma ska komma hem så jag får lite sällskap. Daniel är på skolan och kommer hem vid lunch innan han ska ner på mössprovning.
Åh jag ska prata med mamma och kolla om vi kan åka och köpa en barnvagn som vi har spanat in, lite tidigt att skaffa sånt nu kanske haha ! Men shit ! de här tänkte jag inte ens på, tänk om det blir tvillingar ? man kanske inte ska skaffa vagn innan man vet de för ifall det vore så måste man ju ha en sån här dubbel .. wow !

Förresten ! Det är ingen som har frågat hur vi gör med daniels student eller om han festar utan mig eller om jag följer med utan att dricka, är ni inte lite nyfikna ? ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kommer du följa med han när de är fest utan att dricka? :)

2011-09-15 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0