Barnkläder i mängder !

HejHej, vi känner oss lite piggare idag efter våran dagliga dos av nezeril haha, mitt enda sätt att överleva förkylningar !
Så på förmiddagen så tog vi ett varmt bad sedan följde vi med mamma på affären och köpte lite smått och gott. Efter det åt vi lunch och sedan har vi kollat igenom alla lådor med gamla barnkläder från då jag och mina syskon var små. Vi hittade lite grejer som vi gillade och la åt sidan sålänge :) Mysigt att stå och vika minikäder, det får mig bara att längta ännu mer ..! 6 månader kvar .. 6 månader.

Kommentarer
Postat av: oneguy;)

Hur reagera dina syskon my?

2011-09-13 @ 21:55:21
Postat av: sofia

kan du inte knäppa lite bilder på din mage sen för typ varje månad och se hur stor den blir:)?

skulle vara roligt:) kram på dig.<3

2011-09-14 @ 07:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0