woah ! jag läker !

Gjorde en upptäckt då jag bäddade ner mig i sängen, det kommer vätska ifrån mina bröst ! genomskinlig !
Jag blev vettskrämd och smsade daniels syster som sa att mjölkproduktionen har satt igång och då kommer det först genomskinlig vätska, euw .. läskigt ! Och så här tidigt ? det är ju 22 veckor kvar :o
Jaja, nu ska jag göra ännu ett försök att sova och vi får höras imorgon då jag ska berätta lite mer om ultraljudet :)
kramar till er världens bästa människor, över 200 unika besökare idag ! ni är underbara♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag upptäckte samma sak för någon vecka sedan! För mig läcker det när jag sover :/ Och om jag trycker på brösten...

2011-10-27 @ 22:06:11
Postat av: Amaanda

Grattis till att det är en liten flicka i magen. Något namn på denna krabat? ;) Kram till er och stort lycka till! :)

2011-10-27 @ 22:08:21
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0