Ultraljudet, det coolaste jag har sett !

Asså jag önskar att ni hade kunnat varit med allihopa, det var så himla häftigt att se ett litet barn sprattla omkring där på skärmen och dom bilderna kom inifrån min mage ! helt otroligt !

Jag var så rädd från början och hon frågade vad som var fel.. jag var bara så himla rädd att vi inte skulle se något barn, att jag inte skulle vara gravid. Och direkt då hon satte den där saken mot min mage så såg jag barnet på skärmen, vilken lättnad !

Sedan låg jag bara och log hela tiden och kunde inte slita ögonen ifrån skärmen. Mamma satt och pratade hela tiden om hur coolt det var och daniel den gullungen började gråta :') nu kommer han säkert bli lite sur för att jag skriver det, men hur gulligt är det inte att han grät ? åh sötplutten, han kommer bli världens bästa pappa ♥

Haha och hon kunde inte sluta sparka och slå med händerna, lilla vildingen :) och allt syndes ovanligt tydligt på henne, duktig tjej !

haha kolla vad jag såg då jag låg i sängen och stirrade på fotona igårkväll, ser det inte ut som om hon gör \m/
Hell yeah !


Kommentarer
Postat av: anonym

vad skulle du säga om det var en pojke längre fram? att dom sa oj då vi såg fel. eller hur säkra är dom? kram :)

2011-10-28 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0