Nya kläder ! (depp varning)

Jag har mått så dåligt då ett efter ett plagg blir för litet så då tänkte jag köpa lite nya. Ska vi börja med mina leggins som jag inte fick igen dragkedjan på ? .. suck, känner mig tjock och äcklig.

Sen köpte jag även en ny BH eftersom alla mina är alldeles för små nu, jag tänkte E-kupa klart jag kan ha det, den såg så himla stor ut, men nejnej, kändes som att trycka på sig en A-kupa .. usch ! ändå känns den inte som om jag växer någonting. Det börjar nästan kännas som om jag inte är gravid ! Kan inte testet ha varit fel ? ..

Kommentarer
Postat av: Sara

Anledningen till att man ser gravid ut så tidigt är för att tarmarna svullnar upp. Så nu när du har gått så lång tid i graviditeten så minskar tarmarna igen och inväntar den riktiga bebismagen! Så den kommer säkert om någon vecka :) Min riktiga kom inte förrän i vecka 19...

2011-10-10 @ 09:35:07
Postat av: Amaanda

Håll ut gmn, gravida är så himla vackra. De får som en lyster som man bara har när man är gravid och längtar efter sin baby :)



2011-10-10 @ 15:51:04
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0