Läsarfråga

vilken är din favorit film? :) kram ps. jätte bra blogg du har <3

Vill bara börja med att säga TACK ! :D

Min favoritfilm .. jag tror inte ja har någon favorit eftersom jag hatar att se filmer flera gånger, men om jag ska välja tre så blir det nog :

War of the worlds
gammal film från 2005, men faktiskt en utav dom få jag sett flera gånger, älskar dakota fanning som är med, rekomenderar dom flesta filmerna som hon är med i faktiskt, hide and seek (skräckis), I am sam och twilight filmerna.



Husk
skräckis från 2011, man var ganska skraj då man satt där ute på landet i mörkret och såg den här ..



Bilar
Satt och grät på slutet då han puttade sin motståndare in i mål, superbra film och jag ser fram emot att se tvåan ikväll :) haha !



Hoppas du blev nöjd med svaret, kramar :)
åh nu blev jag jättesugen på att skriva en hel lista med bra filmer och serier ! Jag älskar film♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0