varning: emo inlägg.

sitter och gråter och spyr ! Är så hungrig men kan inte ens kolla på mat utan att rusa till toan. Saknar daniel och vill inget hellre än att han bara ska rusa in genom dörren och bädda ner mig i sängen ♥

Vill att den här lilla skitungen (♥) ska komma ut, vill flytta till en egen fräsch ljus lägenhet med min bara min daniel♥

Allt känns skit nu, vi kommer inte få plats i de här lilla rummet .. Jag, daniel, lillebror och Alice. Det blir nog så att vi bor hos daniel. Om det är okej för hans föräldrar. ååh  alice kom ut. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarn

hoppas allt årdnar sej <3

2011-11-14 @ 11:56:57
Postat av: sandra

Usch, inte kul att må illa, jag vet hur det är! Har varit inlagd med dropp på sjukhus fem gånger på grund av min hypermesis! Glöm inte My, det finns hjälp att få om du känner att illamåendet inte går att kontrollera! Krya på dig ♥

2011-11-14 @ 12:15:35
URL: http://sandramariamargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0