Pappa Daniel här

Hej, Daniel här!
Tänkte bara skriva lite om hur jag känner för min flickvän My (MorsanMy).
Jag är så jävla glad att jag inte gav upp hoppet om att vinna ditt hjärta, det tog en väldigt lång tid men det var det värt. För varje dag som går blir jag bara mer och mer kär i dig. Du är min andra hälft och utan dig skulle jag nog dö.
Du är så otroligt vacker och varje morgon när jag vaknar så ligger jag och tittar på ditt söta ansikte samtidigt som jag smeker på Alice. Jag hoppas att Alice liknar dig eftersom du är så himla vacker.
Jag har så otroligt många minnen med dig och fler ska det bli.
Jag Pär Erik Daniel Kåveland Älskar dig My Kim Anna Molin av hela mitt hjärta!

♥♥



Kommentarer
Postat av: Syster My

Gud va fint daniel =) En fråga Hur säkert är det att det verkligen blir en tjej? procentuellt ungefär =) Puss gullnos <3

2011-11-15 @ 23:43:02
Postat av: Anonym

GUD vad gulligt och vackert :)

2011-11-16 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0