OTROLIGT !

Nu händer det äntligen ! Igårkväll kände jag att lilla Alice levde rövare i magen så jag satte handen på den och kollade ifall jag kände något, och ja ! Ja de gjorde jag så jag sa åt daniel att komma snabbt och han satte handen på magen och väntade.
Han kände hur det ryckte lite i handen några gånger, men nu är det nog inte långt kvar tills man verkligen känner att den sparkar :)
Åh lycklig tjej ! Jag kommer att ligga hela dagen med handen på magen och känna .. ♥
Vilken livlig liten tjej jag har i magen, hon rör sig hela tiden ! Och jag längtar inte tills hon börjar sparka på revbenen ..
Jag bara älskar den här bilden och jag ska verkligen försöka fånga ett sånt här ögonblick sedan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så häftigt när pojkvännen/sambon också kan känna det! Min sambo kände vår bebis sparka första gången i torsdags, och då var jag i vecka 23. Hur mysigt som helst! Nu känner han efter henne varje kväll :)

2011-11-07 @ 13:56:08
Postat av: em

den bilden är ju inte äkta :p sparkarna kommer inte synas på det sättet utanpå, utan mer som en utbuktning.

2011-11-11 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0