Läsarfråga och läsarhjälp !

Hej! Undrar om du läser några bloggar, och i så fall vilka? Någon bra du kan rekommendera?

HejHej ;) Jag läser faktiskt inga bloggar .. kikar in på någon ibland men söker bra mamma/ung och gravid blogg ! Men dom som är på toppen är ju sånna som fick barn för flera år sedan och jag skulle vilja följa någon som är lika långt gången som jag typ. Har tyvärr ingen (förutom mig egen) som jag kan rekomendera, men det är ju många som läser den här bloggen så ni kanske vet någon bra ?

Har ni någon bli blogg ni läser så länka den gärna här i inlägget ! tack i förväg, gör ett inlägg senare med länkarna så kommentera nu !

Kommentarer
Postat av: anonym

micha 15 år o morsa brukar jag kika in på iblad :)

2011-11-08 @ 20:53:31
Postat av: Sandra lilja

Kolla gärna min blogg :D

2011-11-09 @ 12:25:49
URL: http://sandraliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0