läsarfråga

heej my! :) har en liten fråga..
har du varit ihop med en kille som din kompis har varit tsm med? :p
kram på dig!

HejHej, nej de har jag inte ! har däremot strulat med en kille som min kompis tyckte om och det är inget jag är direkt stolt över. Tycker inte att man ska ta varandras killar eller bli tillsammans med en kompis x ifall inte den tycker att det är okej förstås.
vänskap är starkare än kärlek kom ihåg det ! era kompisar kommer alltid att finnas där men kärleken kommer och går. (finns naturligtvis undantag) men håll hårt om era vänner ♥

kramar

Kommentarer
Postat av: ida

så där hände mig jag gjorde precis slut med min kille och 40 minuter sedan vart han ihop med min bästis.. :s

2011-11-26 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0