läsarfråga

Efter det jag läst verkar det som att ni älskar varandra väldigt mycket, och ni säger att ni ska hålla ihop för alltid..men jag har lärt mig att det inte finns något för alltid, så vad får er att tro att ni kommer hålla så länge? vad är glöden liksom? sorry om jag lät negativ men undrar bara haha xD

Att det inte finns något för alltid är bara skitsnack, det finns vissa som är tillsammans tills dom dör ju :)
Jag tycker att man ska ha den inställningen då man går in i ett förhållande annars kommer det aldrig funka !
-självklart kan allt hända, men vad som än händer så vet jag att daniel kommer att ta hand om sitt barn så länge han lever ♥
Vad glöden är, jadu, för mig är det daniel hhaha, jag älskar honom och tycker att han är den snyggaste killen på jorden, det gäller bara att visa att man älskar varandra och inte glömma bort att ta hand om sitt förhållande ;)

Kommentarer
Postat av: william

vilken fin header:D



Vad tycker du om mina "Colorful November" Modell foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-12 @ 15:53:08
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad lite du har börjat blogg :/

2011-11-13 @ 13:58:52
Postat av: Johanna

fråga till Danile:

har inte märkt någon skillnad på dina vänner?

vad tycker de om att du ska bli pappa?

vad tänker du om förlossningen?

2011-11-13 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0