frågor

Elin :
Hej My!

Du är verkligen en supercool blivande mamma, tror du kommer klara detta galant. Jag har en fråga som jag brukar ställa mig mig själv men vet inte svaret.. Hur gör du med skolan?

Många kramar Elin <3

Åh tack så mycket ! :')
Jag har ju hoppat av skolan eftersom att jag tyckte det var så tungt med graviditeten och skolan från början men nu när jag är mycket piggare så börjar jag ångra mig lite smått.. men jag ska iallafall börja på ett distansgymnasium sedan då Alice är runt ett år, då jobbar man via datorn och får lägga upp schemat själv :)
Emilie:
Hej, ja undrar. Funderar du lr oroar du dig över pengar,jobb och skola i framtiden? Jag är 20 år och skulle vilja bli gravid mer än allt annat just nu. Men ja oroar mig över penga situationen nå otroligt. Även fast vi har en fast inkomst.

HejHej, ja klart jag oroar mig för det. Men daniel ska ju som sagt skaffa jobb så snabbt som möjligt men det kommer att kännas så hemskt att leva på hans lön. Sedan får man pengar för att vara mammaledig och det är runt 4 000 kr + barnbidraget i månaden, så jag tänkte ta ut det och spara på ett konto första året då jag är hemma. Skolan kommer jag nog bli klar med då jag är 21 .. tyvärr. Men då jag blir arton ska jag söka kvällsjobb på någon affär så att jag kan bidra med lite pengar till daniel.
Skaffa barn då det känns bra ! Tror nog inte du ska oroa dig så mycket för pengarna för det ordnar sig alltid och har ni fast inkomst så kommer det gå mer än bra, se bara på alla unga föräldrar som inte har någon inkomst alls men klarar det endå ;)
Hoppas ni blev nöjda med svaren och är det något mer ni undrar så kommentera bara :) många kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0