Frågor till Pappa Daniel

har inte märkt någon skillnad på dina vänner?
Nej det är inte någon skillnad, visst kommer det frågor då och då men annars är det som innan.


vad tycker de om att du ska bli pappa?
Det vet jag faktiskt inte, men jag tror att dom tycker att det är lite väl tidigt. Men dom tycker nog det är spännande och även lite roligt eftersom mina vänner och jag går Barn- och Fritidsprogramet.

vad tänker du om förlossningen?
Jag tänker inte så mycket på den, antagligen för att det är några månader kvar tills den är. Men kommer nog bli väldigt nervös när det börjar närma sig 31 Mars. Längtar så sjukt mycket.
Hoppas du blev nöjd med svaren, och inte så fråga mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0