Frågor om daniel <3

Du är tillsammans med? Viktor Lindblad!
Hur gammal är han/hon? 17
När fyller han/hon? Haha.. 21 April
Vart bor han/hon? Lycksele
Vad har han/hon för färg på rummet? beige trä
Har han/hon någon fobi? Ibland tror jag han ha lite Homo fobi...
Är han/hon beroende av något då?MIG!
Är han/hon envis? Jag får ALDRIG som jag vill.
Vad gör han/hon på helgerna? Super, lana är med mig. Sånt dom gör i den åldern...
Kommer han/hon bli en bra pappa/mamma?Det får vi hoppas!
varför är du tillsammans med honom/henne? Det är ju Viktor :D
Föll du för honom/henne direkt? Kan jag garantera!
Du har roligt med honom/henne? Förutom när jag är på dåligt humör!
Du skulle kunna bo med honom/henne? Haha så länge man inte är upp i varann 24/7 för de..
Vad är det finaste han/hon sagt till dig?Att han älskar mig!
Om er:
Hur träffades ni första gången? Vi gick på samma skola i 2 år.
När blev ni tillsammanns? Alltså vet inte.. Bra längesen
Hur länge har ni då varit tillsammans? vet inet :D men vi ha varit med varann regelbundet typ 10 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? nej
Har ni sovit över hos varandra? ja
Har ni bråkat någon gång? Nej
Vem håller fjärrkontrollen? Han..
Har ni samma åsikter om saker? Sällan!
Planerar ni framtiden ihop? Blir sällan som man tänkt sig.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Max en vecka
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? ja!
Hur länge kommer ni vara tillsammans ?  Det är tur jag inte vet :)

Vintern 2010

Du är tillsammans med? Daniel Kåveland
Hur gammal är han/hon? 19
När fyller han/hon? 14 juli
Vart bor han/hon? sollefteå
Vad har han/hon för färg på rummet? Hahhaha jag vet inte !
Har han/hon någon fobi? Ormar ;)
Är han/hon beroende av något då? Mig och fifa ;)
Är han/hon envis? Njae ..
Vad gör han/hon på helgerna? Käkar chips, spelar och myser med mig :)
Kommer han/hon bli en bra pappa/mamma? Nej... världens bästa !
varför är du tillsammans med honom/henne? För att jag är okontrollerat super kär i honom och då finns de inte så mycket annat att göra ;)
Föll du för honom/henne direkt? Ja, men jag tror inte att mitt hjärta och hjärna hade så bra kommunikation då :)
Du har roligt med honom/henne? Alltid <3
Du skulle kunna bo med honom/henne? Ja, gör ju så gott som det redan :)
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? "du är den vackraste flicka jag vet och jag vill spendera resten av mitt liv med dig"<3
Om er:
Hur träffades ni första gången? Vi snackade på msn sedan träffades vi i parken tror jag :)
När blev ni tillsammanns? 23 november 2010 <3
Hur länge har ni då varit tillsammans? 1 år om 13 dagar :')<3
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? ja :)
Har ni sovit över hos varandra? Haha ja !
Har ni bråkat någon gång? Jaaa
Vem håller fjärrkontrollen? Jag ! :D
Har ni samma åsikter om saker? Oftast :)
Planerar ni framtiden ihop? ja <3
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? max en helg ;)
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Jahadu ! :)
Hur länge kommer ni vara tillsammans ? för alltid :)

Kommentarer
Postat av: MathildaHammar

åhh älskar den bilden på er, ni ä så söta tillsammans:D

åh lycka till vet att ni komma blli super bra o gulliga föräldrar:D<3

2011-11-10 @ 16:26:47
URL: http://lifeandotherstuff.blogg.se/
Postat av: ssaandrah

Snor den här listan av dig, tänkte skriva lite om min pojkvän oxå i bloggen! Tack för din fina kommentar, har addat dig på Facebook nu :-) <3

2011-11-12 @ 15:55:09
URL: http://sandramariamargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0