Frågor :)

När fick du reda på att du var gravid?
slutet av oktober
-Hur reagerade du?
Hade mina misstankar
- Var bebisen planerad?
Nej tyvärr..
-Tänkte du någonsin på abort?
Jo jag vägde för och naktdelar.
- Hur reagerade pappan till barnet?
Blev chockad, jag hade inte riktigt berätta om misstankarna..
-Hur gammal kommer du att vara när du föder?
16
-Har du förändras sen du blev gravid?
En hel del.
-Kroppsmässigt?
Mindre lår, större mage, bristningar kring byst.
-Vad är det bästa med att vara gravid?
Första sparkarna :D
- Och det sämsta?
Att jag fortfarande spyr.. och kommer nog fortsätta hela vägen ut
- Är du rädd för en kommande förlossning?
Inte än :D
-Vet du vad ditt barn har för kön?
Nej..
-Har ni bestämt namn?
Inte de
- Hur valde ni namn?
Inte valt något än :) Men nellie är de närmsta vi kommit om det är en flicka
-Några speciella likheter du vill att din bebis ska få av dig eller pappan?
Hm har inte tänkt på de.
- Är din bebis lugn eller livlig i magen?
Man känner att det är en liten mini lindblad på låånga vägar kan jag medge!
-När tror du att din bebis kommer att födas?
haha kring juli?
När fick du reda på att du var gravid?
I augusti tror jag :)
-Hur reagerade du?
Jag blev väldigt chockad och rädd, men ändå glad :)
- Var bebisen planerad?
Nej ..
-Tänkte du någonsin på abort?
Nej !
- Hur reagerade pappan till barnet?
Han blev ju såklart chockad men sjukt glad ! :')
-Hur gammal kommer du att vara när du föder?
16
-Har du förändras sen du blev gravid?
Jo, känner att jag tänker lite "mammigt" och oroar mig för daniel jämt och ständigt haha :)
-Kroppsmässigt?
Större mage naturligtvis och gigantiska bröst :o och tyvärr några bristningar på höfterna ..
-Vad är det bästa med att vara gravid?
Sparkarna :')
- Och det sämsta?
Illamåendet och att jag är så sur ..
- Är du rädd för en kommande förlossning?
Nej :)
-Vet du vad ditt barn har för kön?
Japp ! :)
-Har ni bestämt namn?
Alice är nummer 1 just nu men det kan ju ändras :)
- Hur valde ni namn?
Jag vet inte, jag tror att vi alltid har tänkt döpa våran dotter till Alice, något vi pratade om innan vi ens visste att jag var gravid ;)
-Några speciella likheter du vill att din bebis ska få av dig eller pappan?
Jaa ! Den urgulliga näsan av daniel och han socialitet ! :)

- Är din bebis lugn eller livlig i magen?
Haha, känns ju att den brås på mig och daniel, en livlig liten tjej !

-När tror du att din bebis kommer att födas?
I mars .. eller kanske i början på april. Men det känns som om den här lilla tjejen vill ut innan bf datumet så det kan ju bli i mitten av mars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0