fråga

heej my, berättade du till din/dina lärare att du var gravid? om du gjorde, hur reagerade dem?:p

HejHej, jätterolig fråga ! Jag berättade för mina lärare jag hade då eftersom jag ville veta hur det skulle bli med skolan, men jag hoppade ju av till slut. Men dom blev chockade och sedan var dom helt lugn och sa att jag inte var den enda unga gravida dom haft på skolan :)
Jag berättade även för mina gamla lärare och mina dagislärare som jag träffade en dag då jag var ute och gick. Alla blir såklart chockade från början men sedan blir dom jätteglad och säger att allt kommer bli så bra och att jag blir en bra mamma :') Dagislärarna tyckte även det var bra att jag skaffade nya "elever" åt dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0