dagen gravid outfit :)

Idag har jag på mig mina älskade mammabyxor som nog är dom skönaste jeansen som jag har haft i hela mitt liv, jag ska nog vara gravid för alltid bara för att kunna ha dom ;) Till dom så har jag en gammal tight t-shirt, frågan är om man töjer ut kläderna så att man inte kan använda dom sedan ?

Annars tänker jag köra med vanliga toppar så länge det går :)

Jag har fått mig en liten tankeställare utav alla era fina kommentarer på inlägget "njuter inte utav graviditeten". Förut använde jag hellre stora kläder för att dölja magen men nu tänkte jag köra på tight som framhäver och man ser mycket smalare ut även fast man har jättebröst och en kulmage ;)



vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Maddhan!

VARU TJOCK LR? ;)

2012-03-17 @ 20:35:26
URL: http://baramaddhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0