- JAG ÄR GRAVID !

Oj, nästan två dagar sedan jag skrev .. Ja de händer väl inte så mycket förutom magen som växer och min dagliga "är jag gravid chock". Varenda dag blir jag lika förvånad .. jag ser min jättebulle till mage och helt plötsligt slår det mig att det är ett litet barn där inne, MITT barn. Jag ska bli mamma, jag och daniel ska bli föräldrar och ta hand om ett litet barn helt själva . shit !



nu börjar även sparkarna kännas starkare och ifall man håller handen på magen så känner man att det är en liten fot som sparkar till, förut var det mer som ett tryck. En sak till, nu syns det då hon sparkar, alltså det syns ! Magen åker upp någon cm då hon sparkar till, lite läskigt faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0