- JAG ÄR ETT OVANLIGT FALL .

Det visade sig att klumpen var en infektion i bröstet och min läkare hämtade två bröstläkare eller vad de heter och den äldra hade bara sett det här en gång förut med det var inte såhär tidigt i graviditeten..

Jag fick iallafall medicin (vad den nu heter), illamåendetabletter och brusvärktabletter. problemet är att jag absolut inte kan svälja tabletter så jag ska ringa upp till sjukhuset och fråga om det finns ett annat sätt att få i sig det på.


(vet inte om det syns så bra på cambilderna men bröstet är iallafall jätteuppsvullet och rött.)

Kommentarer
Postat av: M*

- ojdå /;!

2011-12-03 @ 01:35:51
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Anonym

Stackarn, vad heter det du fått?



Krya på dej:)

2011-12-03 @ 05:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0