- HEJ PÅ ER SÖTNOSAR .

HejHej, har inte haft någon lust att blogga på ett tag. I förrgår så fick vi en kartong barnkläder och några säckar med barnleksaker och lite mer kläder så jag tillbringade gårdagen med att sortera dom i storlektordning och märkte kartongen med storleken. Lilla Alice kan tyvärr inte ha dom på ett tag eftersom det var för 1-5 åringar.

Men fler kartonger är på väg med mindre kläder :)

gud va konstigt jag skriver idag.. helt osammanhängade. Jaja, jag mår iallafall jättedåligt idag, upptäckte igår att jag hade en klump i bröstet som gjorde/GÖR sjukt ont, men daniels mamma kollade upp de och hon sa att de var helt normalt under graviditeten. Blev lite rädd att det var cancer ett tag .. uscha !

Men det värker som bara den och inte bara i brösten, utan även i magen och ryggen. huvva ! idag känner jag verkligen inte för att vara gravid .. hoppas bara det går över tills på lördag för då ska jag och daniel ut med några kompisar, alkoholfritt för min del naturligtvis :)

Och idag så går jag in i vecka 23, ojoj vad tiden går snabbt ! magbild och fostrets utveckling kommer upp snart :)

kramar på er ! fick jättemånga kommentarer igår även fast jag inte ens bloggade och besöksantalet har inte sjunkit, snarare stigit så ett jättetack till er ! blir så himla glad då det trillar in en liten kommentar :') ni är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0