Frågor !

Hej! Hur Kommer du göra med skolan? Är de verkligen en bra idé att skaffa barn innan du ens är byxmyndig? Vill inte du ge ditt barn en bra framtid? :)

svar : Jag och mamma ska på möte med mina lärare och försöka fixa hemundervisning. Jag kommer antagligen att ta ett sabbatsår också då jag är hemma med lillen.
Det var ju inte "med meningen" att bli med barn då jag är så ung men vi har bestämt oss för att behålla den och göra det bästa utav situationen. Jag vet att barnet kommer att få en bra framtid eftersom vi har väldigt stöttande föräldrar och våran släkt ska även sätta in pengar på ett konto. Allt löser sig, kanske inte så jävla lätt, men på någon sätt så löser det sig alltid :)

Vill även tillägga att jag blir 17 i april och sist jag kollade så blir man byxmyndig då man är 15 ;)
hoppas du är nöjd med svaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0